شناسهٔ خبر: 20786 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توجه به نشر الکترونیک، معرفی ادبیات معاصر و کلاسیک

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن حضور پیدا می‌کند. توجه به نشر الکترونیک، معرفی ادبیات معاصر و کلاسیک از برنامه‌های ایران برای شرکت در این نمایشگاه است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ 5 تا 9 شهریور ماه سال جاری در فضایی به مساحت 53 هزار و 600 مترمربع برگزار می‌شود.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور با در اختیار داشتن غرفه‌ای به مساحت 18 مترمربع در این نمایشگاه حضور خواهد یافت. 

ارائه محصولات فرهنگی با تمرکز بر نشر الکترونیک و شناسایی و تهیه آثار ایرانی در این زمینه، از جمله اقدامات موسسه این موسسه برای حضور در این نمایشگاه است.

معرفی ادبیات معاصر و کلاسیک ایران، نمایش محصولات کمک آموزشی زبان فارسی برای غیر فارسی‌زبانان، عرضه آثار حوزه کودک و نوجوان و فرهنگ و تمدن ایران از اقدامات دیگر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای حضور در این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

در این نمایشگاه همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های منتشر شده توسط دانشگاه جامعة‌المصطفی که برای مخاطبان خارجی تألیف و به زبان غیرفارسی نگاشته شده در معرض دید مخاطبان قرار خواهدگرفت. معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور به منظور رونق بخشیدن به بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران از دیگر برنامه‌های حضور در این نمایشگاه است. 

مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور ترکیه است. در کنار توجه به صنعت نشر و توسعه آن، این نمایشگاه نگاه ویژه‌ای نیز به حوزه‌های نشر دیجیتال کودک و نوجوان، کارتون و انیمیشن دارد.

نظر شما