شناسهٔ خبر: 20785 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«همه چیز آنجاست» به نیمه رسید

فیلمبرداری سریال «همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شاه‌حسینی به نیمه رسید و برای نمایش از شبکه سوم سیما در پاییز امسال آماده می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  فارس؛ امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال «همه‌چیز آنجاست» است در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره آخرین وضعیت این سریال عنوان کرد: تاکنون 40 درصد از فیلم‌برداری این اثر سینمایی در خیابان‌های تهران انجام شده است.

وی افزود: «همه‌چیز آنجاست» به کارگردانی شهراه شاه‌حسینی داستان خانواده ایرانی و الگوهای رفتاری آنها را در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای به تصویر می‌کشد.

زندگانی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سریال «همه‌چیز آنجاست» اواخر پاییز به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

بنابراین گزارش، سریال 50 قسمتی «همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شهرام شاه‌حسینی است که تهیه کنندگی این سریال را داوود هاشمی بر عهده دارد و برای پخش در اواخر پائیز از شبکه سوم سیما آماده می‌شود.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرصدابرداری: مرتضی اصلان زاده، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: سعید عطایی، برنامه ریز: مجید موفق، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، روابط عمومی: الهام رضایی و...

همچنین شهرام شاه حسینی این روزها یک اثر سینمایی را نیز تحت عنوان «خانه دختر» در مرحله صداگذاری دارد که برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما