شناسهٔ خبر: 20776 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«یه حبه قند» نامزد بهترین کیفیت عرضه محصولات ویدیویی شد

فیلم های «یه حبه قند»، «من مادر هستم» و «رسوایی» به عنوان نامزدهای بهترین کیفیت عرضه محصولات ویدیویی دومین دوره از جشنواره فیلم یاس معرفی شدند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ فیلم های سینمایی «یک حبه قند» به کارگردانی سید رضا میرکریمی، «من مادر هستم» ساخته فریدون جیرانی و «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی به عنوان نامزدهای بهترین کیفیت عرضه محصولات ویدیویی دومین دوره از جشنواره فیلم یاس معرفی شدند.

هدف از برگزاری این بخش، تقدیر از آن دسته فیلم های ایرانی است که با رعایت استانداردهای فنی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده اند. در این بخش یاس زرین به مدیر آماده سازی نسخه مادر DVD (اتورینگ) تعلق می گیرد.

موسسه های قرن 21، ریزموج سیستم، پارس ویدئو، پرتو آبی، فیلمسازان جوان و تصویر دنیای هنر به عنوان نامزدهای برترین موسسه ویدئو رسانه معرفی شدند.

یاس زرین جشنواره به برترین موسسه بر اساس رای هیات داوران تعلق می گیرد. برگزیدگان بخش مسابقه سینما-ویدئو در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم یاس معرفی می شوند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی (یاس) یکم تا ششم شهریور به دبیری حسین مسافر آستانه همزمان در تهران و آمل برگزار می‌شود.

برنامه نمایش فیلم در بخش های مختلف جشنواره فیلم یاس در سالن سینما فلسطین است و همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به این آدرس http://www.tjiff.com در سایت جشنواره فیلم یاس کسب کنید.

نظر شما