شناسهٔ خبر: 20755 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بیشعوری» همچنان در صدر فروش اینترنتی است

سایت فروش کتاب «پندار بازار» در سومین هفته فعالیت خود، پُرفروش‌هایش را اعلام کرد. کتاب «بیشعوری» اثر «خاویر کرمنت» همچنان در صدر قرار دارد.

به‌گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ سایت فروش کتاب «پندار بازار» در هفته‌ای که گذشت، پنج عنوان کتاب را جزو پُرفروش‌ترین کتاب‌های خود معرفی کرد.

کتاب «بیشعوری» پس از ۳ هفته همچنان در صدر پرفروش‌های پندار بازار قرار دارد. این اثر به قلم «خاویر کرمنت» به رشته تحریر درآمده است و دکتر «محمود فرجامی» آن را به فارسی برگردانده و نشر «تیسا» به چاپ رسانده است. 

این اثر در سال‌های اخیر مجوز چاپ نداشته است و نسخه‌های نامعتبر از آن به صورت فایل پی. دی. اف در اینترنت موجود بود. تا این‌که در نمایشگاه کتاب سال جاری این کتاب به تصحیح و ترجمه معتبر به چاپ رسید. 

کتاب «زندگی عزیز» اثر «آلیس مونرو» که برنده‌ جایزه‌ نوبل ادبیات ٢٠١٣ است توسط «مریم صبوری» ترجمه و نشر کتاب کوله‌پشتی اقدام به چاپ این اثر کرده است. این اثر دومین کتاب پُرفروش پندار بازار است. 

«زندگی عزیز» شامل ١۴ داستان کوتاه با نام‌های «رسیدن به ژاپن»، «آموندسن»، «عزیمت از ماورلی»، «گودال شنی»، «پناهگاه»، «غرور»، «کوری»، «قطار»، «در چشم‌انداز»، «دالی»، «چشم»، «شب»، «صداها» و «زندگی عزیز» است. 

کتاب «عاشق ماشق» بالاخره به بازار آمد. «عاشق ماشق» که شامل سروده‌های «علی عبدالرضایی» است از دو هفته پیش در پندار بازار پیش‌فروش شده است. این اثر در هفته جاری به بازار آمد و همچنان در فهرست پُرفروش‌های پنداربازار است. 

کتاب «شب‌های روشن» اثر «فیودور داستایفسکی» از هفته گذشته تا به امروز در فهرست پُرفروش‌های پندار بازار قرار گرفته است. «شب‌های روشن» علاوه بر این‌که داستان بسیار گیرایی دارد از ترجمه بسیار روانی برخوردار است که خواننده را کاملاً با فضای داستان همراه می‌کند. 

کتاب «رساله‌ی دوم درباره‌ی دولت» نوشته‌ «جان لاک» یکی از متونی است که از دل و بطن الهیات پروتستان بیرون آمده است. «جان لاک» در این کتاب چنان پرداخت ویژه و پنهانی به لیبرالیسم دارد که کتابش را از ساحت یک کتاب معمولی خارج کرده و تقریباً آن را به اثری منحصر به فرد تبدیل کرده است. «رساله‌ی دوم درباره‌ی دولت» توسط «شهرام ارشدنژاد» ترجمه شده و نشر روشنگران اقدام به چاپ آن کرده است.

نظر شما