شناسهٔ خبر: 19826 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از مرز 100 میلیون گذشت

به گفته پخش‌کننده فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، فروش این اثر سینمایی پس از گذشت 9 روز از اکران از مرز صد میلیون عبور کرده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی، پخش‌کننده فیلم «فرشته ها با هم می‌آیند» درباره میزان استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: طی روزهای گذشته و  همزمان با تعطیلات عید فطر استقبال خوبی از این فیلم صورت گرفت و برخی از سینماها سانس‌های فوق العاده در نظر گرفتند و مردم تا نیمه های شب به تماشای این فیلم نشستند.

 وی ادامه داد: فروش روزانه این فیلم در روز سه شنبه 22 و نیم میلیون تومان، روز چهارشنبه  23 و نیم میلیون تومان و فروش فیلم «فرشته ها باهم می آیند» در روز پنج شنبه 23 میلیون تومان در شهر تهران بوده است. آمار فروش کلی این فیلم بعد از گذشت 9 روز با تعداد 16 سالن سینما در تهران و 10 سالن سینما در شهرستان ها از مرز 122 میلون تومان عبور کرد و اکران این فیلم ادامه دارد.

فرجی درباره اکران این فیلم در شهرستان ها گفت: اکران این فیلم یک روز پیش از عید سعید فطر در سینماهای شهرستان ها آغاز شده و این فیلم در 10 شهر با 10 سالن سینما بعد از گذشت چهار روز از اکرانش 35 میلیون تومان فروش داشته است.

«فرشته ها با هم می آیند» اولین فیلم بلند حامد محمدی در مقام کارگردان است که در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. محمدی پیش از این نگارش فیلمنامه های «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را بر عهده داشته است.

این فیلم به عنوان برنامه ویژه عید فطر در گروه سینمایی آزادی در حال اکران است. جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب 3 فرزند هم زمان می ‌شوند.  

نظر شما