شناسهٔ خبر: 19467 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۰۴ کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، فیلم ارسال کردند

۲۷۴۴ اثر از ۱۰۴ کشور به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شده است که هفت کشور فرانسه، آلمان، اسپانیا، برزیل، کانادا، انگلیس و آمریکا بالا‌ترین رتبه را در ارسال فیلم دارند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ ۱۰۴ کشور با ارسال ۲۷۴۴ در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شرکت کردند وهفت کشور فرانسه، آلمان، اسپانیا، برزیل، کانادا، انگلیس و آمریکا بالا‌ترین رتبه، در ارسال فیلم به این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

 مهلت ارسال آثار به بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بیست و نهم تیرماه سال جاری به پایان رسید و درمجموع ۳۰۳۴ فیلم در این بخش از طریق سایت به ثبت رسید وتعداد ۲۷۴۴ فیلم از طریق آپلود کردن و DVD در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است.

کشورهای فرانسه با ارسال ۴۵۵، آلمان ۲۲۴، اسپانیا ۱۲۸، برزیل ۱۱۵، کانادا ۱۱۲، آمریکا ۱۱۰ و انگلیس ۱۲۵فیلم بالا‌ترین رتبه را در ارسال فیلم به این دوره از جشنواره به خود اختصاص داده‌اند و به غیر از کشورهای نام برده دیگر کشورهای شرکت کننده کمتر از ۱۰۰ فیلم به جشنواره ارسال کرده‌اند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی؛ سینمای ایران و سینمای بین‌الملل از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما