شناسهٔ خبر: 19460 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفتمین چاپ خاطرات خودنوشت "سعید تاجیك" منتشر شد

چاپ هفتم خاطرات خودنوشت "سعید تاجیك" با عنوان جنگ دوست داشتنی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ كتاب خاطرات "سعید تاجیك" با عنوان «جنگ دوست داشتنی»  كه برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود به هفتمین چاپ خود رسید. این كتاب خاطرات خودنوشته سعید تاجیك، نویسنده جوان و رزمنده جبهه‌های جنوب است كه به صورت داستان روایی تهیه شده و هم اكنون به هفتمین چاپ رسیده است. 

در بخشی از اشاره «جنگ دوست داشتنی» آمده است: این كتاب كارنامه رزمی و فرهنگی نویسنده جوان و خوش ذوق آن است. جدول های این كارنامه را عنوان هایی پر كرده است كه نشان از یك زندگی طبیعی در میدان های نبرد دارد. جنگ با خنده و شوخی مشكل كنار هم می نشیند، اما وقتی نشست هر دو زیباتر می‌شود. 

با این كتاب سعید تاجیك بر دارایی های معنوی جنگ تحمیلی افزوده است و توانسته چهره ای دوست داشتنی از یك جنگ هشت ساله را نشان دهد. انتشار این گونه آثار باعث می شود جوانان آینده به هشت سال دفاع غرورآفرین كشور خود افتخار كنند. خاطرات هشت سال دفاع مقدس باید نگاشته شود و آن را تكریم كرد تا این تاریخ ارزشمند بدون هیچ تحریفی به دست آیندگان برسد. 

چاپ هفتم این كتاب در ۵۵۱ صفحه به همرا ضمیمه ای از عكس های شخصیت ها و از سوی دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری تولید شده است. این كتاب با قیمت ۱۹۹۰۰ تومان، شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و در قطع رقعی منتشر شده است. ​

نظر شما