شناسهٔ خبر: 19453 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حبیب الله صادقی: ما هنرمندان همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود

هنرمند صاحب نام عرصه هنرهای تجسمی ایران می گوید: مردم ایران همواره به آرمان فلسطین توجه دارند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حبیب الله صادقی در گردهمایی هنرمندان برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه خاطرنشان کرد: متأسفانه در سالهای اخیر همواره جنایت اسرائیل را در ماه مبارک رمضان نسبت به مردم فلسطین شاهد هستیم.

او ادامه داد: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همانقدر که به آرمان‌های انقلاب توجه کرده‌اند به آرمان فلسطین هم توجهی ویژه داشته‌اند. در این میان هنرمندان همواره تلاش کردند تا با آثار خود در کنار مردم فلسطین حضور داشته باشند.

این هنرمند نقاش صاحب نام ایران افزود: از سال ۱۹۴۸ تاکنون که حدود ۷۰ سال از تأسیس رژیم صهیونیستی می‌گذرد شاهد حمایت‌های غرب از این رژیم هستیم. از یاد نبریم در معاهده دوفاکتو قید شده بود که هر اسرائیلی باید ماهانه ۵ هزار دلار از سازمان ملل متحد دریافت کند و این مبلغ به غیر از حق بیمه و سایر مزایایی بود که به مردم رژیم صهیونیستی تعلق پیدا می‌کرد. حال با درنظرگرفتن این مبلغ کلان می‌توان به حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی به خوبی پی برد.

صادقی با بیان اینکه ما هنرمندان همواره در کنار مردم فلسطین هستیم تأکید کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و همیشه در کنار آن‌ها حضور خواهند داشت.

نظر شما