شناسهٔ خبر: 19437 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب مجری رادیو هفت تا آخرسال منتشر می‌شود

منصور ضابطیان، نویسنده و مجری برنامه‌های تلویزیونی این روزها مشغول نوشتن کتاب جدیدش است و امیدوار است تا پایان سال 93 نگارش آن تمام و روانه بازار نشر شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ منصور ضابطیان در خصوص اثر تازه‌ش گفت: می خواهم به صورت جدی نویسندگی را ادامه دهم و سالی یک کتاب روانه بازار کتاب کنم. خیلی ها از من می پرسند جلد سوم سفرنامه ها کی چاپ می شود؟ اما فکر نمی کنم جلد سومی در کار باشد. می خواهم کتاب جدیدم را که هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده‌ام، به ماجرای خلاقیت معطوف کنم.

وی ادامه داد: در سفرهایم به کشورهای مختلف دنیا، نشانه های خلاقیت های مردمی را زیاد دیده ام. مثل یک رستوران، کافه یا ویترین مغازه ای که خلاقانه چیده شده بود. می خواهم عکس هایی در این زمینه منتشر کنم تا مردم ما بدانند رسیدن به خلاقیت و پول درآوردن از ایده های خلاقانه کار دشواری نیست. تصورم این است که مورد استقبال قرار بگیرد.

مجری برنامه «رادیو هفت» درباره مراحل تدوین کتاب جدیدش توضیح داد: این کتاب اکنون در مراحل نگارش است و تلاش می کنم تا پایان سال 93 نوشته و چاپ شود. از امسال تصمیم گرفتم سالی یک کتاب روانه بازار کنم. سال 92 این اتفاق افتاد و یک ماه از نشر «مارک دوپلو» نگذشته بود که به چاپ سوم رسید، این مساله برایم خیلی خوشحال کننده است که خیلی ها کتاب مرا خواندند و توانستم عده ای از مردم را جذب کنم.

منصور ضابطیان روزنامه نگار، کارگردان، مجری و تهیه کننده ای است که چند سالی است در حوزه نویسندگی هم فعال است. وی تا کنون کتابهایی با عنوان «مارک دو پلو» و «مارک و پلو» نوشته که حاوی شرح سفرهایش در قالب مصاحبه و گزارش به کشورهای فرانسه، اسپانیا، لبنان، هندوستان، ایتالیا، اتریش، ارمنستان، کره جنوبی و آمریکا است.

نظر شما