شناسهٔ خبر: 19434 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دیدار در شرمیتوو» در روسیه و با شرکای آلمانی ساخته می‌شود

نویسنده «دیدار در شومیتوو» گفت: بخش عمده این فیلم در خارج از کشور و کشور روسیه می‌گذرد.به این منظور با شرکای آلمانی در حال مذاکره و گفت‌وگو هستیم تا نظرشان را برای تولید این فیلم با موضوع لانه جاسوسی در مسکو را جلب کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ فرهاد توحیدی نویسنده «دیدار در شومیتوو» اولین فیلم ایرانی با موضوع اشغال لانه جاسوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی به مراحل پایانی خود رسیده است و تا چند ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر نسخه اولیه فیلمنامه در حال نگارش است و فکر می‌کنم با بازنویسی‌های آن تا تابستان و یا حداکثر اواخر آبان ماه نگارش فیلمنامه تمام شود.

توحیدی درباره زمان آغاز تولید این فیلم توضیح داد: به دلیل اینکه بخش عمده فیلم در خارج از کشور و کشور روسیه می‌گذرد به دنبال جذب مشارکت خارجی هستیم تا  این فیلم فاخر به تولید برسد.

وی اضافه کرد: تصویربرداری ۸۰ درصد این فیلم در مسکو و ۲۰ درصد دیگر در ایران خواهد بود که در این راستا با شرکای آلمانی در حال مذاکره و گفت‌وگو هستیم تا نظرشان را برای تولید این فیلم با موضوع لانه جاسوسی در مسکو را جلب کنیم.

«دیدار در شرمیتوو» عنوان فیلم سینمایی است که با پرداخت داستان اشغال لانه جاسوسی به تهیه کنندگی مشترک رضا جودی و ایرج تقی پور پروانه نمایش اصولی خود را از وزارت ارشاد دریافت کرده است. فیلمنامه این اثر سینمایی را فرهاد توحیدی نوشته است و بنا هست همایون اسعدیان آن را کارگردانی کند.

در اواخر سال گذشته نیز سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینمای ایران از ساخت فیلمی با موضوع تسخیر لانه جاسوسی خبرداده بود پروژه ای که هنوز در حال تحقیق هست وهیچ خبری از تولید آن نیست.

نظر شما