شناسهٔ خبر: 19410 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم از ۴ مرداد ماه باهمکاری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، معاونت‌های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم باهمکاری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، معاونت‌های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، جمعی از ادارات، موسسات وانجمن‌های تخصصی هنری مستقر در قشم و خارج از قشم همراه با ناشران حوزه علوم قرآنی توسط سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‏‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آماده ساختن بسترهای فراگیری و عمل به آیات قرآن است و به همین منظور برای اولین بار افزون بر هشت مورد مسابقه ویژه قرآنی طراحی شده است.
در برنامه امسال سعی شده در دو بخش جشنواره و نمایشگاه و با استفاده از بهترین موسسات قرآنی کشور و با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و آموزشی و با همکاری فعالین قرآن کریم در شهرستان قشم بسترهای مناسبی برای ترویج معارف قرآنی برای همه آحاد مردم فراهم شود.

نمایشگاه و جشنواره قرآنی با حضور نماینده مقام معظم رهبری و عضو مجلس خبرگان در استان هرمزگان و مسئولین و دست اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم از ۴ مرداد لغایت ۱۴ مرداد مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان الی ۸ شوال با اجرای برنامه‏‌های متفاوت و برگزاری جشن عید سعید فطر با حضور ناشران و هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری آغاز به کار می‌کند.

نظر شما