شناسهٔ خبر: 19398 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مارول تاریخ اکران پنج فیلم مهم خود تا سال 2019 را مشخص کرد

استودیوی مارول که برنامه کاری خود را با فیلم‌های مرموز پر می‌کند، زمان اکران پنج فیلم مهم خود را در پنج سال آینده اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، کمپانی مارول استودیوز قصد دارد برنامه پخش فیلم‌های خود را متراکم‌تر از همیشه کند و به همین دلیل تاریخ اکران پنج فیلم جدید خود را تا سال ۲۰۱۹ اعلام کرده است.

هنوز عنوان‌ این فیلم‌ها اعلام نشده‌اند، اما تاریخ‌هایی که در وبسایت مارول اعلام شده‌اند از این قرار هستند: بیست و هشتم جولای و سوم نوامبر ۲۰۱۷، ششم جولای و دوم نوامبر ۲۰۱۸ و سوم می ۲۰۱۹.

از فیلم‌های مورد انتظار و جدید مارول که نام‌هایشان نیز شناخته شده است می‌توان به «محافظان کهکشان» که روز اول ماه آگوست اکران می‌شود، «انتقام‌جویان: عصر اولتران» که روز اول ماه می سال ۲۰۱۵ روی پرده‌ها می‌رود، «مرد مورچه‌ای» به تاریخ اکران هفدهم جولای ۲۰۱۵ و در نهایت «کاپیتان آمریکا ۳» که روز ششم ماه می ۲۰۱۶ اکران می‌شود اشاره کرد.

اسکات دریکسون برای کارگردانی فیلم جدید «دکتر استرنج» انتخاب شده است و انتظار می‌رود قسمت‌های سوم فیلم‌های «انتقام‌جویان» و «تور» نیز ساخته شوند.

اعلامیه جدید کمپانی مارول از طرفداران می‌خواهد تا منتظر خبرهایی جدید از دنیای در حال گسترش سینمایی مارول باشند.

مارول روز بیست و ششم ماه جولای به مراسم کمیک کان سن دیگو خواهد رفت و ممکن است آنجا بعضی از عنوان‌های این فیلم‌های مرموز جدید را اعلام کند. عنوان رسمی و شخصیت منفی اصلی فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در مراسم پارسال کمیک کان مشخص شده بودند. 

نظر شما