شناسهٔ خبر: 19393 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری طرح توسعه دانشگاه امیرکبیر

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اجرای طرح توسعه دانشگاه گفت: برنامه داریم برخی پژوهشکده‌ها و مراکز رشد دانشگاه را به سایت شمال شرق دانشگاه در شهر تهران منتقل کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دکتر حسین عسگریان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: موضوع طرح توسعه دانشگاه درحال پیگیری است و مقدمات راه اندازی سایت شمال شرق دانشگاه نیز در دست انجام است.

وی با اشاره بازنگری چارت سازمانی معاونت اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: با برنامه ریزی، سرعت و سلیقه می توان کارها را به درستی انجام داد.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی کنیم تا پرداخت ها به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه با حداکثر ضرایب و در کوتاه ترین زمان محقق شود.

عسگریان از راه اندازی شوراهای تخصصی در معاونت اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبرداد و گفت: درحال حاضر شوراهای اداری و مالی، تخصصی و ساماندهی در این معاونت راه اندازی شده است که این شوراها جلساتی را نیز برگزار کرده اند.

وی از فعالیت هزار و ۶۰۰ کارمند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و گفت: باید به این تعداد نیروی انسانی بسنده کنیم و وضعیت رسیدگی به این افراد را بهبود دهیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: از بانک هایی که با دانشگاه همکاری دارند درخواست می کنیم تا سقف تسهیلات خود را برای اساتید و کارمندان افزایش دهند.

نظر شما