شناسهٔ خبر: 19343 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«زخم» آب‌پرور تا اواسط شهریور تمام می‌شود

تهیه‌کننده سریال «زخم» گفت: تا اواسط شهریور ماه تصویربرداری «زخم» ادامه دارد و بطور همزمان صداگذاری و موسیقی آن نیز انجام می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده «زخم» از آماده شدن ۵ قسمت اول این سریال به کارگردانی مسعود آب‌پرور خبر داد و گفت: مراحل تدوین و مونتاژ سریال «زخم» به طور همزمان انجام می‌شود تا کار برای پخش از سیما آماده شود.

وی با بیان اینکه گروه و عوامل تولید مشغول تصویربرداری سکانس‌های اصلی این سریال هستند، افزود: تا اواسط شهریور ماه تصویربرداری «زخم» ادامه دارد و بطور همزمان صداگذاری و موسیقی آن نیز انجام می‌شود.

علی‌اکبری اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده پخش این سریال از اول مهرماه از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی این مجموعه هستند. محوریت اصلی داستان سریال مربوط به زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند.

همچنین سینا محمدی فر، روژان تقی زاده و مهدیس قنبری هنرمندان خردسال این پروژه هستند که با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در حال ساخت است.

داستان این سریال درباره سروان الهام پویا با بازی اوتادی است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری است و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می‌شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می‌شود...

مدرسه ای در حوالی اشرفی اصفهانی لوکیشن اصلی این سریال است که تبدیل به کلانتری شده و گروه این روزها در این مکان به سر می‌برند.

«زخم» به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در هفته نیروی انتظامی از شبکه سوم سیما آماده می‌شود.

نظر شما