شناسهٔ خبر: 19337 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اتمام فعالیت شورای ارزیابی و بازنگری جوایز ادبی

دبیر شورای ارزیابی و بازنگری جوایز ادبی از اتمام فعالیت این شورا خبر داد و گفت:‌ نتایج احصا شده هفته آینده در نشست خبری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمدرضا وصفی دبیر شورای ارزیابی و بازنگری جوایز ادبی از اتمام جلسات این شورا خبر داد و گفت:‌ نتایج احصا شده در نشستی خبری که هفته آینده در معاونت فرهنگی ارشاد برگزار می‌شود،‌ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در این شورا تمام جوایزی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه با توجه به اسناد بالادستی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و چه جوایزی که از سطح مقام عالی وزارت دستور العمل دارد،‌ یکی یکی در این شورا مرور شد و یک ارزیابی از سوی کارشناسان متعدد صورت گرفت.

وصفی تصریح کرد:‌ کارشناسان دانشگاهی، حوزوی و افرادی که سابقه فعالیت در بخش علمی و اجرایی این جوایز را داشتند،‌ در جلسات متعدد و طولانی که برگزار شد،‌ به بررسی جوایز پرداختند و ماحصل نظرات کارشناسی آن‌ها تغییراتی را در جوایز ادبی به وجود خواهد آورد.

وی از برگزاری جلسات به‌ریاست معاونت فرهنگی ارشاد خبر داد و گفت: ما در این جلسات ورودی به مبحث آیین‌نامه‌ها نداشتیم،‌ بررسی آیین‌نامه‌ها در کمیته‌های تخصصی که پس از ماه مبارک رمضان تشکیل می‌شود،‌ انجام خواهد شد‌، ما تصمیم‌های کلان‌تر را در این جلسات گرفتیم که در واقع مرتبط با حوزه سیاست‌گذاری است.

برچسب‌ها:

نظر شما