شناسهٔ خبر: 19317 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های ویژه صدا و سیما در هفته «از قدس تا مرصاد»

صداوسیما در حمایت از قدس و روشنگری علیه حقوق بشر آمریکایی تا روز یکشنبه آینده سالروز شکست منافقان در عملیات مرصاد برای تداوم روشنگری در خصوص خیانت‌ها و جنایت‌های این گروه علیه ایران اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای تدارک دیده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در آستانه روز جهانی قدس و تشدید جنایات صهیونیست‌ها در غزه و تکفیری‌ها در عراق و کشتار غیر نظامیان بی‌دفاع که با سکوت مجامع جهانی و حمایت آمریکا همراه شده است، شبکه‌های سیما از امروز تا یکشنبه هفته آینده (سالروز شکست منافقین در عملیات مرصاد) ویژه برنامه‌هایی در حمایت از قدس علیه حقوق بشر آمریکایی تدارک دیده‌اند.

برنامه‌های یک هفته سیما در حمایت از قدس علیه حقوق بشر آمریکایی در ساختارهای مختلف برنامه سازی از جمله میزگرد، مستند، فیلم سینمایی و تلویزیونی، پویانمایی (انیمیشن) پخش خواهد شد.

در این هفته ۳۲ فیلم سینمایی و تلویزیونی با موضوع فلسطین و ۲۸ مستند ویژه در همین موضوع از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. براین اساس شبکه نمایش نیز هر شب راس ساعت ۲۱ باکس ویژه‌ای از فیلم‌های سینمایی با موضوع قدس از جمله «زخم زیتون»، «بازگشت به حیفا»، «شکارچی شنبه»، «سرب» و... را پخش می‌کند.

شبکه مستند نیز مستندهای جدید و جذابی را با موضوع حمایت از انتفاضه فلسطین هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌کند.

شبکه یک در برنامه گفت‌وگو محور «این شب‌ها»، شبکه دو در برنامه «شب‌های روشن»، شبکه سه در برنامه «مصباح»، شبکه چهار در برنامه‌های «راز»، «اردیبهشت» و «طلوع»، شبکه تهران در برنامه «آبی آسمان» و شبکه قرآن در برنامه «ضیافت» به تبیین جنایات صهینونیست‌ها در غزه و نیز تکفیری‌های داعشی در عراق و همدستی منافقان با آن‌ها و نیز سکوت و همراهی مجامع بین المللی و آمریکا با این جنایات و نسل کشی‌ها خواهند پرداخت.

برنامه‌های یک هفته سیما در حمایت از قدس و روشنگری علیه حقوق بشر آمریکایی تا روز یکشنبه آینده سالروز شکست منافقان در عملیات مرصاد برای تداوم روشنگری در خصوص خیانت‌ها و جنایت‌های این گروه علیه ایران اسلامی ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما