شناسهٔ خبر: 15015 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی‌محمدی: فیلم برداری «سبز به رنگ زمرد» حجازی پایان یافت

هادی علی‌محمدی مدیر تولید سه‌گانه «سبز، سپید، سرخ»گفت: فیلم برداری اولین قسمت از سه‌گانه روح الله حجازی با نام «سبز به رنگ زمرد» در شمال کشور پایان یافت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ هادی علی‌محمدی مدیر تولید سه‌گانه «سبز، سپید، سرخ»  گفت:فیلم برداری اولین قسمت از سه‌گانه روح الله حجازی با نام «سبز به رنگ زمرد» در شمال کشور پایان یافت.

وی اضافه کرد: این سه‌گانه برای تلویزیون و با موضوع مادران رزمندگان است که نام این سه‌گانه از رنگ پرچم ایران گرفته شده است.

وی ادامه داد: اولین قسمت از این سه‌گانه با نام «سبز به رنگ زمرد» داستان مادر یک جاویدالاثری است که منتظر بازگشت فرزندش است. قسمت دوم با نام «سپید به رنگ مروارید» داستان زندگی مادر یک جانباز است که از فرزندش زندگی نباتی دارد. قسمت سوم این سه‌گانه هم با نام «سرخ به رنگ عقیق» داستان مادر شهیدی است که هیچ عکسی از فرزندش ندارد و به دنبال عکسی از فرزند شهید خود می‌گردد.

در تله فیلم «سبز به رنگ زمرد» رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان به ایفای نقش می پردازند.

وی در پاسخ به این که آیا داستان‌های این سه‌گانه از اتفاقات واقعی الهام گرفته است؟ توضیح داد: هر سه داستان مبنای واقعی دارد، اما واقعیت هایی که با عنصر درام تلفیق شده است.

علی‌محمدی در پایان گفت: ایده این سه گانه از سال ها قبل در ذهن روح الله حجازی بوده اما شرایطی برای ساخت آن فراهم نشده بود ولی خوشبختانه در شرایط فعلی امکان ساخت این سه‌گانه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی فراهم شده است.

سید روح الله حجازی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را با بازی حمید فرخ نژاد ، هنگامه قاضیانی ، ترانه علیدوستی و پیمان قاسمخانی را در نوبت اکران سینماها دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما