شناسهٔ خبر: 15014 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عکس 20 سال پیش مریلا زارعی اشتباه از آب درآمد+ عکس

مریلا زارعی نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط درباره وی در رسانه‌ها و سایت‌های خبری گلایه کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از مهر؛ در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایت‌ها منتشر و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم «سلام سینما»‌ است.

مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر و اعلام شده که چهره من در فیلم «سلام سینما» است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی سایت‌ها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست، به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و نباید دائما انتشار یابد.

زارعی با درخواست از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها درباره انتشار اطلاعات درست، اعلام کرد که انتظار می‌رود رسانه‌های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند.

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران است. وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.


مریلا زارعی

 

زارعی تاکنون 20 بار در جشن‌ها و جشنواره هایی همچون جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران (خانه سینما)، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی همچنین برای بازی در فیلم «سربازهای جمعه» به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار 143» شده است.

نظر شما