شناسهٔ خبر: 14972 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سومین شماره نشریه «ماایستاده ایم» منتشر شد

سومین شماره نشریه «ماایستاده ایم» همزمان با شروع راهیان نور شمال غرب کشور در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سومین شماره نشریه «ما ایستاده‌ایم» که به مناسبت حضور زائران کوی شهیدان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب، به خصوص صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز منتشر شده است، روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت در جمع زائران راهیان نور در شهر سرپل ذهاب توزیع می‌شود.

در این نشریه آمده است : جهت ایجاد هماهنگی در بین دست اندرکاران و بخش‌های مختلف راهیان نور، سومین شماره نشریه "ماایستاده ایم" به صورت الکترونیکی و مکتوب انتشار و در اختیار راهیان نوری‌ها قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سومین شماره نشریه «ماایستاده ایم» همزمان با شروع راهیان نور شمال غرب کشور در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

در سومین شماره این نشریه بخش هایی همچون "بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع مردم کرمانشاه"، "اخبار راهیان نور"، "شهدای محوری راهیان نور"، "سردار شهید محمد سعید جعفری" ، "پادگان ابوذر، سند پایداری و افتخار " ، " بازی دراز، خانقاه عارفان" ، " پاوه، سرزمین مقاومت مردمی " شیرودی که بود" و ... وجود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما