شناسهٔ خبر: 14968 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثریا قاسمی جلوی دوربین «مثل من، مثل تو» رفت

تهیه‌کننده «مثل من، مثل تو» گفت: ثریا قاسمی برای بازی در نقش مادربزرگی مقتدر و مهربان جلوی دوربین این سریال رفته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ داود قچاق تهیه کننده «مثل من، مثل تو» گفت: تصویربرداری سریال مناسبتی «مثل من، مثل تو» در منطقه بلوار ارتش تهران ادامه دارد و تا امروز حدود ۱۰۰دقیقه، برای تولید این اثر ضبط شده است.

وی افزود: به تازگی بازی ثریا قاسمی از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون در این سریال آغاز شده، این بازیگر نقش مادربزرگی مقتدر، مدیر و مدبر را ایفا می‌کند که سعی دارد خانواده را تحت حمایت خود بگیرد.

به گفته وی عوامل تولید این سریال ۳اردیبهشت برای تصویربرداری بخش‌های باقی مانده سریال به لوکیشن اصلی، خانه‌ای در منطقه کاشانک تهران می‌روند.

«مثل من، مثل تو» به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی که برای پخش در ماه رمضان شبکه دو تولید می‌شود، برشی از زندگی یک خانواده ایرانی را به نمایش می‌گذارد، ماجرای دختری را روایت می‌کند که درست اول ماه رمضان ۹ساله و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

این سریال در ۳۳قسمت برای گروه کودک و خردسال شبکه دو تولید می‌شود که در آن ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده) نگین معتضدی (زن عمو) و سپیده کاشانی بازی می‌کنند.

نظر شما