شناسهٔ خبر: 14963 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارائه سلسله درسهای «بحار الانوار» در مجموعه «سرچشمه»

سلسله درسهای «بحار الانوار» دائره‌المعارف روایی تالیف محمدباقر مجلسی، توسط حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی گلپایگانی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» ارائه می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ درسهایی از کتاب «بحار الانوار» توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی گلپایگانی از فردا ۴ اردیبشهت هر پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» برگزار می‌شود؛

این مجموعه درسها به ترتیب از ابتدای این دائرة المعارف روایی و مشهور شیعه آغاز می‌شود و به صورت خلاصه و گزیده روایات مهّم این کتاب شریف مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی گلپایگانی  عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است. ضمناً حضور در این کلاس برای عموم علاقمندان آزاد است.

پیش از این، هر هفته جلسات  محفل انس با قرآن، شرح و تفسیر نهج البلاغه، شرح صحیفه مبارکه سجادیه، شرح و تفسیر روایات کلیدی تربیتی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» در محل سابق حزب جمهوری اسلامی و قتلگاه شهدای هفتم تیر  برگزار می‌شد و همچنان ادامه دارد.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی‌پور واقع شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما