شناسهٔ خبر: 14962 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همکاری دانشگاه الزهرا (س) با خیرین در ساخت پروژه‎های عمرانی

رئیس دانشگاه الزهرا(س) از همکاری خیرین در ساخت پروژه‎های عمرانی این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از پروژه‎های عمرانی دانشگاه توسط یکی از خیرین رو به اتمام بوده و 50 درصد پروژه کتابخانه دانشگاه نیز توسط یکی دیگر از خیرین احداث خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دکتر انسیه خزعلی در خصوص وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه الزهر(س) گفت: دانشگاه ۴الی ۵ طرح عمرانی دارد که از ۷ الی ۸ سال گذشته برخی کلنگ نخوره و برخی نیز نیمه کاره است. 

وی افزود: در حال حاضر پیگیر فعال کردن طرح‌های عمرانی دانشگاه هستیم برخی از طرح های موجود فعال شده و برخی نیز به اتمام رسیده و امیدواریم امسال بتوانیم طرح‌های بیشتری را پیش ببریم و با تخصیص بهتری که قرار است به ما اختصاص داده شود مشکل مالی نیز نداشته باشیم. 

رئیس دانشگاه الزهرا (س) به همکاری خیرین با دانشگاه در احداث پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: در زمینه پروژه‌های عمرانی دانشگاه خیرین را نیز فعال کرده ایم به طوریکه یکی از پروژه های دانشگاه که توسط یکی از خیرین رو به اتمام بوده در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در پروژه عمرانی کتابخانه دانشگاه نیز از کمک خیرین استفاده کنیم یکی از خیرین عنوان کرده است ۵۰ درصد کار کتابخانه دانشگاه را برعهده خواهد گرفت.

نظر شما