شناسهٔ خبر: 14832 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان تدوین «هفت سنگ» تا چند روز آینده

تدوین مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» به تهیه کنندگی مجید مولایی روزهای پایانی تدوین خود را سپری می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سیاوش کردجان تدوینگر مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» از انجام تدوین چند قسمت پایانی این سریال خبر داد و گفت: در حال حاضر تدوین بیش از ۸۵ درصد کار به پایان رسیده است اما تعداد قسمت‌های سریال هنوز قطعی نشده است. زیرا ممکن است دو اپیزود دو قسمتی را که تصویربرداری کرده‌ایم به کار اضافه کنیم یا این اتفاق نیافتد.

وی درباره زمان هر قسمت از سریال بیان داشت: زمان هر قسمت از سریال بین ۴۵ تا ۴۸ دقیقه شده است. تدوین مجموعه هم به شکل پاساژ بین سه خانواده اصلی می‌گردد.

وی در همین رابطه ادامه داد: برای فیلمنامه سریال «هفت سنگ» بسیار وقت گذاشته شده و همین مساله هم در تدوین کار ما را آسان‌تر می‌کند. سعی کرده‌ایم ریتم مناسبی در تدوین کار اعمال کنیم و همچنین تدوین کار هم متفاوت از سایر مجموعه‌های تلویزیونی باشد. البته نه به این معنا که بیننده یک اثر فرم گرا را ببیند، بلکه این شیوه تدوین در دل محتوا جریان دارد.

کردجان در پایان با اشاره به اینکه زمان خوبی برای تدوین «هفت سنگ» در اختیار داشته است، افزود: زمان مناسبی به تدوین سریال اختصاص داده شد اما از مقطعی به دلیل اینکه قرار شد پخش مجموعه از اردیبهشت ماه شروع شود، آقای کاوه ایمانی هم به گروه پیوستند و تدوین چند قسمت آخر سریال را برعهده گرفتند.

مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان به زودی از این شبکه آغاز خواهد شد.

این مجموعه داستان زندگی سه خانواده را روایت می‌کند که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

علیرضا بذرافشان، سارا خسرو آبادی، حسین تراب‌نژاد و فروغ فروهیده نیز گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

مهدی سلطانی، پرویز‌پور حسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت الله مهرآوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما