شناسهٔ خبر: 14822 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ميزبان هوبرت دوراشتاين

پرفسور هوبرت دوراشتاين رئيس مركز روابط بين‌الملل اتريش در رأس يك هيئت علمی اول ارديبهشت ماه برای آشنايی با ظرفيت‌های علمی و فرهنگی كشورمان به ايران سفر می‎كند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ به همت رايزني فرهنگي كشورمان در وين و با همكاري سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، هيئت بلندپايه ازدفتر همكاري هاي علمي بين المللي اتريش با هدف آشنايي با ظرفيت‌هاي علمي و فرهنگي ايران، به كشورمان سفر مي كنند.
 
در اين سفر علمي و دانشگاهي پرفسور هوبرت دوراشتاين، رئيس مركز روابط بين‌الملل اتريش به همراه رئيس آكادمي طب سنتي، رئيس بخش باستان‌شناسي، استاد هنرهاي اسلامي، استاد فلسفه و دين و استاد حقوق دانشگاه وين حضور خواهند داشت.
 
اين هيات درطول اقامت خود در كشورمان، در جلسات ديدار و ملاقات با رؤسا و مسؤولين دانشگاههاي: شهيد بهشتي، علم و صنعت، علامه طباطبايي، تهران، شيراز و معاون بين‌الملل وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، معاون علمي و فنآوري رياست جمهوري و همچنين رياست دانشگاه آزاد اسلامي شركت خواهند نمود. 
 
در ادامه اعضای هيئت طي سفر به شهرهاي شيراز و اصفهان از مراكز تاريخي، فرهنگي  اين شهرها بازديد به عمل خواهند آورد.
 
اين هيئت از اول ارديبهشت ماه به مدت ۵ روز مهمان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي هستند.
 
گفتني است در طي يك ماه گذشته اين دومين هياتي است كه به درخواست خود و با همكاري رايزني فرهنگي كشورمان در اتريش عازم كشورمان شده اند.
 

نظر شما