شناسهٔ خبر: 14797 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور انتشارات «سبط اکبر» با 70 کتاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات «سبط اکبر (ع)» با ۷۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد که از جمله آثار آن می‌توان به کتاب «عالم برزخ، عالم حیات زندگی» نوشته «حجت‌الاسلام اسدالله محمدی‌نیا» اشاره کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ انتشارات «سبط اکبر (ع)» ناشر کتاب‌های دینی و مذهبی در نظر دارد با حدود ۷۰ عنوان اثر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور به عمل آورد که از این تعداد ۲ عنوان کتاب چاپ اول سال ۹۳ است.

از کتاب‌های چاپ اول انتشارات «سبط اکبر (ص)» در سال ۹۲ و ۹۳ می‌توان به کتاب «زکات»، ‌«عالم برزخ، عالم حیات زندگی»، کتاب «مرگ بر آمریکا» و «امیر کرامت» نوشته «حجت‌الاسلام اسدالله محمدی‌نیا» و کتاب «صله رحم» نوشته حجت‌الاسلام محمدسعید نریمانی،‌ اشاره کرد.

کتاب «امیر کرامت» درباره زندگینامه امام حسن مجتبی (ع) و چهل حدیث از این امام همام همراه با پاسخ به شبهات است، همچنین مضمون کتاب «صله رحم» نیز به آداب و اهمیت صله رحم در احادیث، قرآن کریم و روایت مربوط می‌شود.

کتاب «عالم برزخ، عالم حیات زندگی» نیز درباره معاد و پاسخ به ۶۰ شبهات درباره عالم برزخ است که نویسنده به سؤالاتی نظیر «سوالاتی که درقبر پرسیده می‌شود، چیست؟»، «آیا در عالم برزخ شب و روز هم وجود دارد؟» و «شروع و پایان عالم برزخ» پاسخ داده است.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما