شناسهٔ خبر: 14780 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی کانون فیلم «سینماحقیقت» با نمایش و نقد دو مستند فرحناز شریفی

از عصر فردا (یکشنبه ۳۱ فروردین ماه) دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نمایش و نقد دو فیلم مستند فرحناز شریفی، آغاز می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ «عاشق لیلا» و «۲۱ آگهی استخدام» از جمله فیلم های مستند فرحناز شریفی هستند که از ساعت ۱۷:۳۰ عصر یکشنبه (۳۱ فروردین ماه ۹۳) و در آیین بازگشایی کانون فیلم سینماحقیقت، اکران عمومی شده و با حضور کارگردان، مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.

مسئولیت انتخاب فیلم ها و برگزاری جلسات نقد و بررسی دوره جدید فعالیت کانون فیلم سینماحقیقت، برعهده ناصر صفاریان مستندساز، روزنامه نگار، منتقد سینما و عضو هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

پس از نمایش دو فیلم مذکور هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور ناصر صفاریان و شمیم مستقیمی برگزار می‌شود.

به گفته صفاریان، این برنامه منحصر به تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیست و هر فیلمسازی می تواند اثر خود (فیلم های مستند، کوتاه داستانی، انیمیشن و سینمایی تجربی) که قابلیت نمایش عمومی دارند را به مرکز ارائه نموده تا پس از بررسی، در نوبت نمایش قرار گیرند.

گفتنی است: تماشای فیلم ها و شرکت در جلسه نقد و بررسی کانون فیلم سینماحقیقت، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه هر هفته، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

نظر شما