شناسهٔ خبر: 14766 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان نمایش فاطمی «آشنای غریب» با استقبال مخاطبان + عکس

نمایش «آشنای غریب» به کارگردانی علی شادکام با استقبال گسترده مخاطبان به کار خود پایان داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛  ۲۹ فروردین ۹۳ اجرای نمایش «آشنای غریب» به کارگردانی علی شادکام با استقبال گسترده مخاطبان به کار خود پایان داد.

این نمایش که براساس کتاب «خاک‌های نرم کوشک» و ارتبا معنوی شهیدعبدالحسین برونسی روی صحنه رفته بود تنها با شش اجرا به کار خود پایان داد،‌ اتفاقی که با نارضایتی مخاطبانی که دوست داشتند به دیدن این نماش بروند، همراه بود.

مبنای این اثر براساس زندگی و خاطرات شهید سیدعبدالحسین برونسی، فرمانده مقتدر تیپ جواد الائمه (ع) و ارتباط معنوی ایشان با حضرت زهرا(س) شکل گرفته است.

«آشنای غریب» با بازی اتابک نادری در نقش شهید برونسی در کنار وحید راد، یاشار نادری، سعید کاظمی، محمد کرمی و گروهی از هنرمندان حرکات نمایشی بود که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند. این نمایش در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه رفت. همچنین جواد تمدنی نیز به عنوان مشاور مذهبی با گروه همکاری می‌کرد.

در این اثر نمایشی از اثر موسیقیایی لئونارد هامر، آهنگساز شناخته‌شده آمریکایی استفاده شد که وی خود نسخه اصلی را در اختیار گروه نمایشی قرار داده است. هامر به تازگی آلبوم «۵ مرحله از غم و اندوه» را در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر کرده و از چهره‌های شناخته شده عرصه موسیقی نئوکلاسیک است که در این اثر نمایشی از قطعه انکار (denial) با تنظیم مجدد بهره گرفته شده است.

در زیر تصاویر اجرای این نمایش را می‌توانید ملاحظه کنید:

 

نظر شما