شناسهٔ خبر: 14742 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مراسم فیلمنامه‌خوانی «هشت نفرت انگیر» با حضور ال‌جکسون و تارنتینو

ساموئل ال جکسون بازیگر سرشناس و سیه چرده آمریکایی که سابقه همکاری با کویینتین تارنتینو را در «پالپ فیکشن» و «جانگوی رها از بند» دارد امروز برای مراسم فیلمنامه خوانی هشت نفرت انگیز «کیو تی» را همراهی می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ پس از درز کردن فیلمنامه «هشت نفرت انگیز» کویینتین تارنتینو، این کارگردان سرشناس آمریکایی تصمیم گرفت فیلمنامه وسترن جدیدش را منتشر کند، از بانیان درز آن شکایت کند و در یک مراسم فیلمنامه خوانی رسما از آن رونمایی کند. این مراسم فیلمنامه خوانی در روز ۲۴ آوریل برگزار می‌شود.

متوجه شدیم که  ساموئل ال جکسون بازیگر سرشناس و سیه چرده آمریکایی که سابقه همکاری با کویینتین تارنتینو را در «پالپ فیکشن» و «جانگوی رها از بند» را هم دارد برای مراسم فیلمنامه خوانی هشت نفرت انگیز «کیو تی» را همراهی می‌کند. پیش از این تارنتینو عنوان کرده بود که برای مراسم روز ۲۴ آوریل، بازیگرانی را برای خواندن فیلمنامه‌اش انتخاب می‌کند و این مراسم را به شیوه ای منحصر به فرد کارگردانی می‌کند.

هنوز مشخص نشده که چه کسی به جز ساموئل ال جکسون در این مراسم حضور دارد ولی از آنجایی که فقط ۵ روز تا این ‌مراسم باقی مانده است به زودی اطلاعات کاملتری از تیم خوانندگان فیلمنامه و جزئیات مراسم منتشر می‌شود.

نظر شما