شناسهٔ خبر: 14741 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دعای خیر «خاتون» بدرقه‌ی راه «مارال فرجاد» شد

دعای خیر"خاتون" به عنوان یک مادری دلسوز بدرقه‌ی راه"مارال فرجاد" می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارال فرجاد، بازیگر سریال"خاتون" گفت: من و خواهرم(مونا) در"خاتون" ایفاگر نقش دو خواهر دوقلو هستیم که این پیشنهاد حضور در کنار خواهرم در یک مجموعه مناسبتی انگیزه کاری مرا افزون‌تر کرد.

وی افزود: مدت‌ها به دلیل گرفتاری‌های شخصی در اثری حضور نداشتم و اکنون خوشحالم که در"خاتون" بازی می‌کنم.

فرجاد با اشاره به حساسیت‌های حضور در کارهای مناسبتی ابراز داشت:شاید یک هنرمند در آثار مناسبتی بیشتر دیده شود ولی حضور در چنین کارهای روتینی قدرت ریسک‌پذیری بالایی را می‌طلبد.

وی درباره نقش خود تصریح کرد: اولین بار است که در یک مجموعه‌ای با رویکرد طنز موقعیت به ایفای نقش می‌پردازم، و این برای من از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

فرجاد افزود:"خاتون" زنی بود که دامادهایش او را تشویق به خراب کردن خانه‌اش می‌کند و او می‌پذیرد که ساختمانی چند طبقه‌ای بسازد. 

وی ادامه داد: من در نقش یکی از دخترهای"خاتون" به دنبال برطرف کردن دغدغه‌های مادرم هستم و برایم دعای خیر او بسیار مهم است.

فرجاد درباره تیم پشت صحنه و کار در شهر اصفهان گفت: خوشبختانه تیم پشت صحنه با اشاره به سختی کار در شهرستان، همه مشکلات را برای راحتی کار هنرمندان مرتفع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنان تصویربرداری خاتون تا آخر خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و از یکی از شبکه‌های سیما در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما