شناسهٔ خبر: 14734 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال تغییر نام «هابیت ۳» پیتر جکسون

تا پایان سال از قسمت آخر تریلوژی هابیت پیتر جکسون رونمایی می‌شود. اما کسانی که حافظه سینمایی قوی تری دارند یادشان هست که این مجموعه قرار بود دو گانه باشد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ تا پایان سال از قسمت آخر تریلوژی هابیت پیتر جکسون رونمایی می‌شود. اما کسانی که حافظه سینمایی قوی تری دارند یادشان هست که این مجموعه قرار بود دو گانه باشد. پس از این که این مجموعه به سه فیلم گسترش پیدا کرد نام فیلم دوم برای فیلم سوم قرار داده شد.

خبر ها حاکی از این است که نیو لاین سینما، استودیوی سازنده این مجموعه برای قسمت سوم دو نام «هابیت: درون آتش» و «هابیت: نبرد پنج ارتش» را هم به ثبت قانونی رسانده‌اند. اگرچه با این اتفاق هیچ تضمینی نیست که فیلم سوم دچار تغییرات شود ولی درست زمانی که قرار شد دو گانه تبدیل به سه گانه شود هم این اتفاق رخ داد. ابتدا نام «هابیت: نابودی اسماگ» به ثبت رسید و بعد تغییرات اعلام شد. به همین جهت امکان تغییر در قسمت سوم تریلوژی دوم پیتر جکسون از روی رمان های جی آر آر تالکین وجود دارد.

طرفداران هابیت می‌دانند که نام «درون آتش» اشاره به یکی از قسمت های پایانی هابیت دارد و «نبرد پنج ارتش» دقیقا پایان بخش هابیت پیتر جکسون است. آیا قسمت سوم تریلوژی هابیت دچار تغییر می‌شود؟

نظر شما