شناسهٔ خبر: 14718 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرونده تفحص دانشگاه آزاد فردا جمع‌بندی می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جاسبی، دانشجو و میرزاده در مجلس تا هفته آینده، گفت: جمع‌بندی پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش، نهایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جمع‌بندی پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سمع اعضای کمیسیون رسیده و نهایی می‌شود.

وی افزود: پس از نهایی شدن جمع‌بندی پرونده، بحث‌های داخلی کمیسیون نیز انجام می‌شود و پس از آن عبدالله جاسبی، فرهاد دانشجو و حمید میرزاده روسای سابق و فعلی دانشگاه آزاد باید به مجلس بیایند تا توضیحاتی را ارائه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: جاسبی، دانشجو و میرزاده بر اساس نوبت به مجلس دعوت می‌شوند و پس از آن‌ها رضا فرجی‌دانا وزیر علوم نیز به دلیل ارتباط دانشگاه آزاد با موضوع آموزش عالی برای ارائه دیدگاه‌های خود به مجلس می‌آید.

کوچکی‌نژاد گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از شنیدن دیدگاه‌های جاسبی، دانشجو، میرزاده و فرجی‌دانا رای نهایی خود را در رابطه با دانشگاه آزاد اعلام می‌کنند.

به گفته وی، احتمال دارد هفته آینده این افراد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت شوند.

نظر شما