شناسهٔ خبر: 14692 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قطار تهران-مشهد شاعران را به مقصد رساند

ابوالفضل جلیلی کارگردان مستند جشنواره شعر فجر تعدادی از شاعران را مسافر قطار تهران- مشهد کرد تا در این مسیر بخشی از مستند خود را نیز بسازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که ساخت مستند هشتمین جشنواره شعر فجر به زودی به پایان می‌رسد، گفت: در این مستند ۴۵ دقیقه‌ای، ۴۵ شاعر جوان حضور دارند تا بتوانم مستندی متفاوت درباره شعر و جشنواره فجر بسازم.

وی ادامه داد: زمانی که به من پیشنهاد ساخت این مستند داده شد پیشنهاد دبیرخانه جشنواره این بود که از شاعران مطرح کشور برای مستند استفاده کنم، اما من با این مسئله کاملا مخالف بودم. از نظر من شاعران برجسته ایران را همه می شناسند پس نیازی نیست آنها را دوباره به جامعه بشناسانیم.

کارگردان فیلم سینمایی «گل یا پوچ» بیان کرد: این مستند می تواند فرصتی باشد تا ۴۵ شاعر جوان به جامعه معرفی شوند. در واقع ما نیازمند آن هستیم تا چهره های جدید به مخاطبان و علاقه‌مندان به شعر معرفی شود و امیدوارم این مستند بتواند در این زمینه موفق باشد.

جلیلی در پایان گفت: این مستند در قطار تهران – مشهد ساخته شد و در واقع با تعدادی از شاعران جوان در یک روز از تهران به مشهد رفته و دوباره بازگشته‌ایم.

پیش از این ابوالفضل جلیلی گفته بود که این مستند بیشتر شبیه یک کلیپ ۴۵ دقیقه ای است که امیدوارم اولین شعر من باشد.

نظر شما