شناسهٔ خبر: 14648 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهمترین درخواست دانشگاهیان سیستان و بلوچستان از رئیس جمهور

dک مقام مسئول در دانشگاه سیستان و بلوچستان مهمترین درخواستهای دانشگاهیان و نخبگان استان از رئیس جمهور را عنوان کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سید فرید خلیفه لو درباره مهمترین درخواست های دانشگاهیان و نخبگان سیستان و بلوچستان در دیدار روز گذشته با رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور روز گذشته بعد از دیدار عمومی وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شد و با هزار نفر از دانشگاهیان و نخبگان دیدار کرد.

وی با بیان اینکه از نمایندگان دانشگاهیان و تشکلهای دانشجویی مختلف در این دیدار صحبتهایی کردند، گفت: شاه بیت همه درخواستهای دانشگاهیان در این دیدار ایجاد عوامل وحدت بین اهل تشیع و تسنن بود تا اختلافات برطرف شود و به واسطه آن امنیت و توسعه پایدار شکل بگیرد. 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: خواسته های صنفی نظیر توسعه علمی و افزایش بودجه هم مطرح شد اما تأکید بیشتر روی وحدت بود.

وی اظهار داشت: همچنین دانشکده صنعت و معدن در خاش که شهر محرومی است وجود دارد اما هنوز نیمه کاره است و به طور کامل راه اندازی نشده است از این رو برخی از درخواست ها به این دانشکده مربوط بود که دولت نیز در این زمینه قول مساعد داد.

خلیفه لو تکمیل گاز لوله کشی، راه اندازی صنعت پتروشیمی ایرانشهر و راه آهن را برخی دیگر از درخواستهای مردم اعلام کرد که دولت نیز درباره آنها نظر مساعد داشته است.

نظر شما