شناسهٔ خبر: 14619 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «تنهای تنهای تنها» یک فیلم پاپ می‌سازد

کارگردان "تنهای تنهای تنها"درباره وضعیت تولید فیلم جدیدش گفت: فیلمبرداری که تمام شد، تدوین را هم نازنین مفخم به بهترین شکل برایمان انجام داد و فقط ساخت موسیقی فیلم مانده است.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از نسیم؛ عبدی پور درباره اینکه موسیقی متن را چه کسی می سازد، گفت: راستش را بخواهید در بی‌پولی عجیبی گرفتار آمده‌ام و برای همین فعلا نمی‌توانم برای یافتن آهنگساز مذاکره داشته باشم اما قطع به یقین فیلم موسیقی متن می خواهد.

این کارگردان درباره اینکه آیا احتمال دارد برای فیلم موسیقی انتخابی استفاده کند، افزود: از آنجایی که میخواهم فیلم را به جشنواره‌های خارجی هم بفرستم نیاز دارم به اینکه موسیقی کار ارژینال باشد و امکان استفاده از موسیقی انتخابی وجود ندارد.

عبدی پور درباره اینکه فیلم را برای جشنواره امسال نگه می دارد یا آن را اکران می‌کند، تأکید داشت: من فیلم را سال قبل هم به جشنواره دادم که پذیرفته نشد. البته راستش را بگوییم نسخه‌ای که من دادم نسخه ای ناقص بود. حالا هم منتظرم پروانه نمایش را بگیرم تا بعد ببینم چه می‌شود. اگر پروسه دریافت پروانه نمایش طول کشید فیلم را به جشنواره می‌دهم و اگر نه، آن را اکران می کنم.

این کارگردان جوان درباره اصلی ترین خواسته هایش از مدیران سینمایی در سال جدید هم گفت: فکر میکنم هنوز که هنوز است سینما در کشور ما محرم نیست و سینماگران نمی توانند درباره بسیاری از موضوعات مانند پلیس، سیستم قضایی و رده های بالای مدیریتی حرف بزنند. باید شرایط محرم شدن سینما را فراهم آورد.

نظر شما