شناسهٔ خبر: 14613 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام از دانشجویان و طلاب متقاضی بن کتاب آغاز شد

مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی از آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خبر داد و گفت: دانشجویان و طلاب می‌توانند برای ثبت‌نام و ارائه درخواست خود از امروز (۲۷ فروردین) به وب‌سایت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی tibf.net  مراجعه کنند. 

امیرزاده با اشاره به حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشجویان و طلاب برای خرید کتاب گفت: امسال میزان اعتبار بن های کتاب افزایش ۲۰ درصدی داشته است  و دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت ۳۰ هزار تومان بن های اعتباری ۶۰ هزار تومانی دریافت کنند.  
وی افزود: شرایط ثبت‌نام و ضوابط دریافت بن‌ کتاب نیز بر روی وب‌سایت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب این اطلاعات به سایت ذکر شده مراجعه کنند.  
 مشاور مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی درباره ارایه بن های کتاب به دیگر مصرف کنندگان کتاب گفت: در اواخر سال گذشته فراخوان درخواست بن اعتباری کتاب و شرایط آن برای مراکز دانشگاهی، نهادها، حوزه علمیه، مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی، مراکز علمی و فرهنگی، موسسات فرهنگی و هنری، ارگان‌ها و سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان‌ها، کانون‌های فرهنگی‌وهنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیاری از نهادها و مراکز اعلام شده است و در آینده نزدیک درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.   
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ​

نظر شما