شناسهٔ خبر: 14591 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور «دلیل ما» در نمایشگاه کتاب تهران با ۷۵۰ اثر

انتشارات «دلیل ما» امسال با ۷۵۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد که از این تعداد ۱۵ کتاب چاپ اول سال ۹۳ است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ انتشارات «دلیل ما» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حدود ۷۵۰ عنوان کتاب حضور می‌یابد که از این تعداد، ۸۸ عنوان کتاب تجدید چاپ است.

این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال  نیز حدود ۴۶ عنوان کتاب چاپ اول سال ۹۲ و ۱۵ عنوان کتاب چاپ اول سال ۹۳ خواهد داشت.

از سوی انتشارات «دلیل ما» ۴۰ عنوان اثر از استاد «محمدرضا حکیمی» به همراه جلد نهم و دهم کتاب «الحیات» به بازدیدکنندگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد که از دیگر آثار این انتشارات در نمایشگاه کتاب می‌توان به کتاب «شناخت وهابیت» نوشته «استاد نجم‌الدین طبسی»، کتاب «دریای تشنه» با موضوع زندگی حضرت عباس (ع) نوشته «مرضیه محمدزاده» و کتاب «وضوی پیامبر (ص)، بحث تاریخی» نوشته «علی شهرستانی»، اشاره کرد.

به گفته مسعودی یکی از اعضای انتشارات «دلیل ما»، همه آثار منتشر شده این انتشارات  با ارائه تخفیف ۲۰ درصدی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۰ لغایت ۲۰  اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما