شناسهٔ خبر: 14590 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حوزه هنری آماده حمایت از جریان‌‌های ادبی و فرهنگی است

مسئول واحد ادبی حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری در راستای گسترش و توسعه مبانی فرهنگی تلاش می‌کند و آماده هموارسازی و حمایت از جریان‌های ادبی و فرهنگی در کشور است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ کمال شفیعی سه‌شنبه شب در جمع شاعران و هنرمندان و مردم بردخون در مراسم شب شعر انقلاب در تالار مفتون مجتمع فرهنگی هنری بردخون اظهار داشت: ادبیات در کشور ما از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و از گذشته‌های دور در میان مردم و افراد جامعه منزلت و علاقمندی خاصی داشته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم ادب پرور بردخون گفت: این شور و شعف و استقبال بی نظیر و برپایی همایش‌ها و برنامه‌های ادبی در این شهر دور از مرکز نشان دهنده وابستگی و شیفتگی و علاقه فراوان مردم به ادبیات و بویژه شعر است، پس با قوت و جرأت مسیر گسترش ادبیات را دنبال کنید و از مواهب و نتایج آن بهره ببرید.

مسئول واحد ادبی حوزه هنری کشور ضمن اعلام آمادگی برای پشتیبانی از فعالیت‌های ادبی ادامه داد: حوزه هنری همراه و همگام با سایر نهادها و مراکز فرهنگی در راستای گسترش و توسعه مبانی فرهنگی تلاش می‌کند و آماده هموارسازی و حمایت از جریان‌های ادبی و فرهنگی در کشور است و بردخون که در ادبیات خوشنام و پیشگام است، می‌تواند از این فرصت ارزشمند استفاده  کند.

شفیعی با تجلیل از مردانگی و شجاعت مردم این دیار گفت: تعجب انگیز نیست اگر مردم و دلاوران این منطقه که کیلومترها از میدان جنگ فاصله داشتند خود را به صحنه مبارزه مستقیم با استعمار می‌رسانند و از خاک کشور و ناموس مردم دفاع می‌کنند و دیروز و امروز بزرگانی را در حوزه ادبیات پرورش داده‌اند که در کشور افتخارآفرین هستند.

وی بار دیگر از همنشینی با مردم ادب دوست و هنرپرور بردخون اظهار خرسندی کرد و آن را از خاطرات ماندگار و شیرین خود دانست.

نظر شما